All i want for christmas is you

 Igår hade vi självstudier (aka ledig dag) så jag tog mig tid att göra en önskelista. Böcker är något som alltid står högt på min önskelista men i år är det inte längre skönlitteratur och uppslukande romaner, utan nu är det hem och trädgård som gäller. 
 
Eftersom jag har väldigt känslig hy köper jag bara skönhetsprodukter från No7 som finns att köpa på apoteket. Min eyeliner är slut så en ny vore perfekt och ögonskugga kan man aldrig få för mycket av. Ljusa, naturliga färger passar mig bäst, gärna begie, brun eller guld. Dessutom behöver jag rengöringsprodukter och No7 har ganska många alternativ för torr och känslig hy. Just nu har de kampanj på No7 ansiktsvård på Apoteket Hjärtat.
 
Högst upp på önskelistan står dock en skkruvdragare. Jag måste alltid låna Charlies skruvdragare eftersom vi bara har en skruvmejsel så nu är det dags att sluta störa Charlie och skaffa en egen. Gärna liten och behändig.
 
Garn, muminkoppar och konst från SMÄM är något jag alltid vill ha!
Kommentera inlägget här: