Höstrusk

Just nu sitter jag nedkurad under värmefilten och försöker återfå känseln i fingrar och fötter. Det regnade hela cykelfärden hem och jag blev dyngsur! Tur att det finns värmefiltar och Sex and The City annars vet jag inte hur jag hade klarat av höstarna och än mindre den analkande vintern. 
Just nu sitter jag nedkurad under värmefilten och försöker återfå känseln i fingrar och fötter. Det regnade hela cykelfärden hem och jag blev dyngsur! Tur att det finns värmefiltar och Sex and The City annars vet jag inte hur jag hade klarat av höstarna och än mindre den analkande vintern. 
 
 
Innan regnet kom hann vi ta en snabb tur i Alnarpsparken och många buskar lyser upp med sina klara färger och vackra bär. Jag försökte få en bra bild på Benveden men hann inte riktigt så jag får gå dit i morgon igen. Dess frukter/fröer/blommor eller vad det nu kan vara är fantastiska! Väldigt ovanliga.
 
Nu ska jag titta lite i Buffé och se om jag hittar något gott att baka till mamma kommer imorgon. Det ska bli en jättemysig helg! Dessutom har mamma med sig min tavla som jag köpt av Kristina Assarsson, som jag längtar att visa den för er. Den är så underbar, men ni får ge er till tåls en dag till :)
Kommentera inlägget här: