Julklappar och saffransgröt

När det lider mot jul då får man gröt och klappar! I alla fall om man varit snäll mot sina vänner och det verkar som att vi alla skött oss bra för det var massa paket jag, Anni och Jojjo hade att byta med varandra. Visserligen hade jag varit extra snäll i år och även fått två julklappar från tomten så det ser ju ganska mycket ut ;)
Vi fick alla tre mysiga pyjamasar från TopShop med olika tryck. Jag fick Skönheten och Odjueret, Anni fick Simopson och Jojjo fick pingviner.
Och givetvis ingick matchande trosor! Tomten kunde helt enkelt inte låta bli :) 
Sen fick jag en superdupersöt plåtburk med Lilla My på och ett jättefint doftpinneset. Man sätter liksom ner en pinne i en vätska och så luktar det gott :)
Vi testade också att stoppa saffran i Rs á la Maltan vilket var en stor hit! Dock försvann smaken något med saftsås till, så det var egentligen bättre utan. Men det blev himla fint på bild i alla fall.
Oslofru:

Så mysigt ;D

Svar: Ja eller hur :) Julen är så himla mysig! (Och tomtegröten är så himla god :))
Idun arkitektur

Anonym:

Tänk så perfekt du träffade med pingviner till mig!!! :D:D:D har på den nu ;)

Kommentera inlägget här: