En innedag

Vädret har för en gångs skull varit lite sådär, med mycket skiftninngar. Jag har redan hunnit promenera i värmen, sola i solen (och i molningt), handla i regnet och titta på tv i åskan. Så nu får det helt enkelt bli en innekväll, med packning (och uppackning), datorpill och så tänkte jag att jag skulle försöka att hinna göra lite coctailpops till mitt födelsedagskalas. Funderar på en med flädersmak. Jag har flädersaft som jag gjorde i början av sommaren och en fläderlikör men det känns som att det behövs något mer?
 
Förra årets cocktailpops var en strawberry-daquri-variant, väldigt gott och jag älskar verkligen den röda färgen
 

Jag tänkte också sitta och fixa lite med datorn eftersom jag (ÄNTLIGEN!) köpt mig en ny dator, så det blir en del att flytta över från den gamla. Det blev en MacBook Air och är alltså mitt absolut första Appleköp. Jag hoppas vekligen att den inte gör mig besviken, men hittils har den bara varit en positivt överraskning.
Det är verkligen otroligt roligt att titta genom alla gamla bilder, jag inser verkligen hur rolig min studenttid faktiskt är. Jag skulle verkligen behöva rensa bland alla dessa bilder men det känns som att slänga minnen även om bilderna inte är något bra. 
 
Bilder från min studentbal, jag kan verkligen inte fatta att det är så himla länge sedan!
 
 Klasskamp på Osbecksgymnasiet. Även det är en evighet sedan
 
 Jag och Anni är båda blondanissar, jag trivs nog faktiskt bättre som brunett
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: