Födelsedagsfirande

Tacktacktack alla fina för toppengratulationer! Jag hade verkligen en underbar födelsedag som jag spenderade i Malmö med Anni. Vi gick lite på Malmöfestivalen där vi tittade på alla människor och köpte minimunkar, väldigt söta, inte lika goda. Vädret var dock inte riktigt på vår sida så vi åkte till Emporia där vi tänkte kika lite i affärer och fika på Espresso House. Men det blev lite mer än så, det slutade med alldeles för många kassar och alldeles för dåligt ekonomiskt samvete, men ack så lyckliga vi var med våra inköp. Eftersom jag inte vill försvara konsumerande tänker jag inte berätta vad jag köpte, men till mitt försvar gick det åt lite pengar på Myrorna också. Men ett köp måste jag bara berätta om, det var en liten, supersöt, röd, vattenkanna som är ett suddigum!
Jag kunde helt enkelt inte låta bli! När vi kom in på akademibokandeln hade de en hel skål med massa söta suddgummin. Rubriken löd "samla dina egna suddisar" och jag är helt införstådd att de vände sig till en yngre publik, men de sålde in mig med :)
 

Efter vårt shoppande åkte vi hem till mig och åt världens godaste sushi från Rå Epok (Sushi på skånska). Vi åt en Makirulle med grillad lax och den var helt underbar. Sen kom Hanna över med RAW-brownie som var så god att det även blev min frukost och självklart avslutades kvällen med Sex and the City. Vad mer kan man önska sig? Jag somnade i alla fall som en lycklig 22åring :)
 
 
 
Kommentera inlägget här: