Musikhjälpen är plugghjälpen

Är så otroligt tacksam att det är musikhjälpenvecka när det är pluggvecka och de är en otrolig lyx att få sitta och titta på det bästa tvprogrammet någonsin samtidigt som jag bläddrar mellan bilder på tallar och björkar. Jag får dock hålla hårt i plånboken eftersom allting man kan köpa går till en bra sak. Jag var nära på att buda på ett årskort på Espresso House för 8000 men tog mitt förnuft till fånga i sista stund. Ni som känner mig vet att det lätt hade kunnat hända "8000 är ju inte så mycket pengar, och det går ju till en bra sak. Pengar är ju bara materiella ting...".
 
Just nu har jag en pluggpaus (vilket jag om jag ska vara ärlig har haft större delen av dagen) och sitter och mumsar på nybakta saffransbullar, glögg och luktar på hyacinth. Jag vet dock inte om jag tycker att hyacinther luktar så gott egentligen. De luktar väldigt starkt! Nästan så att man mår lite illa...
Förresten! Om ni tycker att vi är dåliga på att uppdatera bloggen så kolla in vår instagram IdunArkitektur, där är vi liiiite bättre på att lägga upp nyheter :)
Kommentera inlägget här: