Bukowskis Market

Det är inte bara Hemnet som får extra många besök när jag är uttråkad, utan även Bukowskis Market blir smärre bombaderade. Denna fantastiska hemsida är som ett mer exklusivt blocket där man kan göra riktiga fynd. Jag har inte vågat skaffa mig en användare (för vem vet vad jag kommer att klicka hem?!), men trots detta är det en av mina favorithemsidor. Allmoge och Konst är de bästa kategorierna. det finns så himla mycket fint! När jag var barn tyckte jag att konst var det tråkigaste som fanns, speciellt modern konst. Jag förstod mig inte på det där konstiga kluddandet. Nu är det det bästa jag vet!
A. Aarre Viikanoja, olja på duk
B. Oidentifierad konstnär, olja på duk
C. Alexander Vasilenko, färglitografi
D. Katarina Norling, gouache och collage
E. Carl Larsson, färglitografi
F. Karl Mårtens, litografi
Kommentera inlägget här: