Ekoschampoo: Burt's Bees

Jag har letat ett tag efter ett bra ekologiskt schampoo, något som visade sig varas omöjligt. Efter att ha besökt Apoteket, Åhlens, H&M och alla andra affärer som jag kunde tänka mig skulle ha ekologiska alternativ, men icke! Så jag fick fortsätta mitt letande på internet och där var utbudet betydligt större. Jag hittade ett paket med schampoo och balsam från Burt's Bees
 
Jag har dock inte hunnit använda dem än men jag hoppas att de lever upp till mina förväntingar. Det är däremot väldigt svårt att hitta schampoo och balsam som har allt, det vill säga:
1. ekologisk 
2. inte gör håret fett inom ett dygn (det gör liksom att hela duschgrejen är i onödan)
3. luktar gott
 
Burt's Bees använder sig av så mycket naturliga produkter som möjligt och deras balsam har bara 1,2% onaturliga ingredienser. 
Jojjo:

Det luktade iaf hur gott som helst!! :D

Jojjo:

Det luktade iaf hur gott som helst!! :D

Jojjo:

Det luktade iaf hur gott som helst!! :D

Svar: haha, du får göra en recension och berätta när ditt hår blir fett igen :)
Idun arkitektur

Kommentera inlägget här: