Hjälp till och stöd Ung Cancer

På söndag ska Sofie och jag hjälpa till att pärla armband till förmån för Ung Cancer. Dessa armband säljs för 100kr st på bland annat Apotek och via deras webbshop . Vinsten går till att finanisera deras fina verksamhet. 
 
Så kom till Scandic Triangeln i Malmö på söndag och gör en god gärning. Det är öppet mellan 12 till 16 och mer info hittar du här. 
Foto från Ungcancer
Kategori: Allmänt, Inspiration; Taggar: armband, gör skillnad, hjälp till, pärldag, ung cancer;
Stina:

Så himla fint av er! Om man ändå bodde närmre Malmö så skulle det vara jättekul att hjälpa till :)

Stina:

Så himla fint av er! Om man ändå bodde närmre Malmö så skulle det vara jättekul att hjälpa till :)

Svar: Tack! Jag tror de kör någonslags Sverigerundtur, så kolla upp på deras hemsida om de kommer någonstans nära dig:)
Idun arkitektur

Jojjo:

Oh då kanske jag kommer och joinar =D

Jojjo:

Oh då kanske jag kommer och joinar =D

Svar: Åh, du får följa med nästa gång:)
Idun arkitektur

Jojjo:

Oh då kanske jag kommer och joinar =D

Jojjo:

Oh då kanske jag kommer och joinar =D

Anni:

Åh om jag hade kunnat på söndag hade jag jättegärna också velat!!

Svar: Du får följa med nästa gång:) De är nog i alla fall någon gång i månaden:)
Idun arkitektur

Kommentera inlägget här: