Nytt kamerafilter

Jag är inte sådär väldigt bra på att fota saker som är långt ifrån så därför har det blivit att jag fokuserat mer på det som finns nära. I kombination med att jag tycker mycket om blommor så har det blivit att närbilder tar mest plats på min kamera. Dock har jag inte riktigt varit nöjd med bilderna och då det inte är ett alternativ att köpa ett nytt objektiv (för åtskilliga tusenlappar) så har jag nu gjort slag i saken och köpt mig tre par nya linser, eller kamerafilter. De fungerar precis som ett förstoringsglas och jag måste säga att de är fantastiska! Jag upptäcker saker som jag inte upptäcker med ögonen!
 
 
 
 
 
Dessa bilder tog jag i helgen och det är så underbart att det fortfarande finns färg i naturen också, inte bara gult, rött och brunt (som också kan vara slående vackert). Jag älskar verkligen den Japanska glasbären (sista bilden) eftersom de är sådär härligt lila hela vintern och är en trogen förljeslagare tills vårblommorna börjar sticka fram.
 
 
 
 
 
Sara:

Otroligt fina bilder :)

Svar: Tack! :)
Idun arkitektur

Robex Lundgren:

snyggt

Sussi:

Wow.

johanna - student i London:

oh so pretty pictures, really like them and all the details!

Svar: Thank you! :)
Idun arkitektur

Beatrice:

Blev väldigt nyfiken på vad du använt för filter, objektiv och så:) jag fotar också gärna på nära håll, liknande bilder som dina!:) Dina bilder är verkligen helt fantastiska!

Lina:

superfina bilder!

Svar: Tack Inis!
Idun arkitektur

Lina:

Haha vem är inis? :)

Svar: Haha oj! Var helt övertygad om att det var min syrra! hehe
Idun arkitektur

Lina:

haha ok brukar hon hitta på mailadresser och bloggar kanske? =P

Svar: Nej, inte vad jag vet. Men idag gick det av bara farten, hann inte läsa mailadressen :)
Idun arkitektur

Lina:

haha ok :)

Kommentera inlägget här: