Hejhej igen

Vi har haft ett lååååångt uppehåll! Det blev så mycket överallt, hela tiden och att blogga var inte längre kul. Nu känner jag mig dock galet peppad! Det finns så mycket jag vill dela med mig av. Berätta för alla.
 
Nu har vi börjat våra masterkurser och BFFs som vi är så läser jag och Vikki samma kurser. Just nu är det ADVANCED PLANTING DESIGN som gäller. Det är sjukt kul! Växtkomponering när det är som bäst. Projektet vi arbetar med är Malmö Botaniska Trädgård i utkanten av Lindängelund. Ska försöka lägga upp bilder på vad vi gör så småningom. 
Just nu håller jag som bäst på att ladda upp bilder för att framkalla. Det blir DYRT! Har hur mycket bilder som helst som jag vill kunna bläddra igenom på riktingt och visa för människor som kommer och hälsar på. Har dock inte framkallat på hur länge som helst så det kommer ta tid och kosta pengar. Kan dock inte riktigt bestämma mig för om jag ska framkalla ett färdigt album eller göra mina egna. Det är roligare att göra egna, men det enda fotoalbumet jag kan tänka mig att köpa är från Bookbinders och det är galet dyrt. Hur gör ni?
 
Ha en bra onsdag!
 
 
Kommentera inlägget här: